Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 26 stycznia 2018

Styczniowego kartkowania ciąg dalszy

Jeśli nie macie jeszcze dość moich karteczek to dziś pokażę kolejne.
Zapisałam się na urodzinową wymiankę u Magdy
W styczniu urodziny miały trzy koleżanki i do nich poleciały karteczki:
- do Madzi prowadzącej blog Pasje Magos ( poprzednio Hafty Magos)
- do Asi prowadzącej blog Haftowane historie Jasiowej mamy
- do Gosi z bloga To co lubię
wzory do tych kartek pochodzą z książki "Bloemletters en kerstkaarten" 
ich autorami są Joke i Adriaan de Vette
zgodnie z zasadami wymianki dodatkiem do karteczek były przydasie i coś dla ciała.

Oprócz powyższych powstały też takie kartki - musiałam wypróbować nowe zabawki
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.

18 komentarzy:

  1. możesz .... zanudzać do woli;) Z ciekawością i zachwytem oglądam Twoj prace. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu :) - byłam pewna, że literki Ci się spodobają.

      Usuń
  2. Piękne literki. Jak to robicie - nie wiem... lecz aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu! Prześliczne są te Twoje karteczki, Wszystkie bez wyjątku - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne pamiątkowe karteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu pierwszy raz widzę alfabet a haft matematyczny i jestem nim zauroczona, przepiekne sa te monogramy. A nowa zabawka extra , ciekawa jestem czy dobrze wycina?
    Oczywiście wszystkie kartki urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykrojnik Spellbinders trzeba kilkakrotnie przepuścić przez maszynkę - nie wiem czy to sprawka wykrzywionych płytek do maszynki - nie mogę dostać nowych - czy skomplikowania wzoru.

      Usuń
  6. Oj napracowałaś się solidnie i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu prześliczne są te kartki z inicjałami, ja też taką kiedyś od Ciebie dostałam i do dziś się nią zachwycam. A zabawa nowymi wykrojnikami wyszła Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
    2. Przepiękne karteczki - mnie zawsze zachwyca haft matematyczny!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Piękne wzory liter :-) Gdy byłam w Holandii szukałam w księgarniach książek Joke, ale niestety, już są niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki :)
    Haft matematyczny w Twoim wykonaniu to prawdziwy majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki :-)Świetnie wykorzystałaś nowe zabawki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...