Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 29 lipca 2017

Kartek cd. - lipiec z Anią

W zabawie u Ani wytyczne na ten miesiąc były następujące
A to moje interpretacje;
Boże Narodzenie - cukrowa laseczka
 wzór  znaleziony w sieci
kanwa Aida 16 ct, mulina Ariadna
nawet więcej niż jedna :)
okolicznościowa - lato (wszystko co się kojarzy z latem)
 wzór znaleziony w sieci
Przebiśniegi zupełnie nie kojarzą mi się z Wielkanocą więc zrobiłam karteczkę ślubną a właściwie rocznicową - w sierpniu córka z zięciem będą świętowali swoją rocznicę
wzór z tej strony
I kolaż dla Ani
a ja idę nakarmić żabola.
Miłego, a przede wszystkim ciepłego weekendu Wam życzę.


10 komentarzy:

  1. Elu, piękne i pełne uroku są Twoje kartki. A kotek dźwigający cukrową laseczkę mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, Elu!
    Hafcik z kotkiem i cukrową laseczką jest przesłodki.
    Piękne zawijaski zdobią kartkę z motywem lata.
    A rocznicowa jest bardzo elegancka.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki, kotek z laską świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Przeurocze karteczki, trudno wybrać najładniejszą , Bo każda w sobie ma to coś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jedna to piękniejsza - kot z laseczką przeuroczy, lato z moim ulubionym połączeniem czerwieni i niebieskiego, matematyczne serca - wiadomo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu super są Twoje lipcowe kartki. Hafcik z kociakiem i laseczką rewelacyjny , piękna latarnia 3D a rocznicowa szyk i elegancja.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki sa obie bardzo śliczne. Ale to kotek mnie uwodzi.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne karteczki - zadanie wykonane na piątkę z plusem :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...